Menadżer ds. reklam online

Drukuj
Liczba komentarzy: 0

Wydawnictwo branżowe z Warszawy poszukuje osoby do organizacji działu sprzedaży reklam mediów elektronicznych
                                              
   Nazwa stanowiska:


Menadżer ds. reklam online


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  •  kształtowanie oferty wydawnictwa;
  •  aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej  w produktach wydawnictwa;
  •  realizacja założonych planów sprzedażowy;
  •  nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami;
  •  prowadzenie negocjacji handlowych.

Od kandydatów oczekujemy:

  •  doświadczenia w obszarze online;
  •  komunikatywności, umiejętność pracy w zespole;
  •  znajomości technik sprzedaży oraz negocjacji;
  •  umiejętności prowadzenia spotkań handlowych;
  •  dobrej znajomości pakietu MS Office;
  •  dodatkowym atutem będzie znajomość rynku materiałów budowlanych.

Oferujemy:

  •  zatrudnienie na umowę o pracę;
  •  nieograniczone możliwości rozwoju zawodowego;
  •  niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer).

Osoby zainteresowane  zapraszamy do składania CV oraz listu motywacyjnego pod  adresem:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Prosimy o zamieszczenie w wiadomości aplikacyjnej następującej informacji:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie dobrowolnie podanych przeze mnie danych osobowych w związku i na potrzeby procesu rekrutacyjnego. Dane te obejmują przede wszystkim: imię i nazwisko, datę urodzenia, adres e-mail, adres korespondencyjny, numer telefonu, wykształcenie, historię zatrudnienia, ukończone kursy, dodatkowe umiejętności i inne podane w CV. Wyrażam zarazem zgodę na wykorzystywanie powyższych danych, w tym do kontaktu w procesie rekrutacyjnym przez osoby do tego uprawnione z ramienia administratora danych osobowych.


Administratorem Państwa danych osobowych będzie Centrum Informacji Branżowej Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Turmonckiej 22/110 na potrzeby rekrutacji na wolne stanowiska. Dane osobowe po zakończonym procesie rekrutacji zostaną usunięte i zniszczone, jeżeli zostaną dostarczone także w formie papierowej, a przypadku nawiązania współpracy w formie umowy o pracę, umowy zlecenia lub redakcyjnej na podstawie odrębnych umów o dzieło administrator pozyska odrębną, pisemną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Każda osoba wyrażająca zgodę na przetwarzanie danych osobowych ma prawo wglądu do podanych przez siebie danych, zmiany ich, przeniesienia oraz zgłoszenia ewentualnych naruszeń do Generalnego Inspektora Danych Osobowych.

POLECAMY

Kalendarium

SONDA

W jakich krajach, poza Niemcami, są najlepsze perspektywy wzrostu eksportu polskiej stolarki otworowej?

Austria - 12.4%
Arabia Saudyjska - 8.1%
Bułgaria - 1.6%
Czechy - 6.7%
Francja - 10.6%
Grecja - 0.9%
Hiszpania - 1.5%
Maroko - 2.6%
Rosja - 32.1%
Stany Zjednoczone Ameryki - 2.6%
Szwecja - 4.6%
Turcja - 3.4%
Wielka Brytania - 4.6%
Włochy - 8.3%

 

Newsy

18.08.2018 Najbardziej pożądane benefity pracownicze

W ostatnich miesiącach stopa bezrobocia w naszym kraju pikowała do poziomu, którego nie widzieliśmy od przeszło ćwierć wieku. Dopisywały... więcej »

18.08.2018 3 główne błędy w rekrutacji pracowników

Wyłowienie talentów z rynku pracy to zadanie niełatwe. Tym bardziej że wpadając w rutynę, łatwo popełniamy podstawowe błędy. Z... więcej »

17.08.2018 Parki rozrywki: niedozwolone klauzule to norma?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przyjrzał się regulaminom i wzorcom umów stosowanym przez działające na terenie naszego kraju parki... więcej »

źródło: eGospodarka.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE