WYWIADY

Realne marzenia

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
14-04-17

W najnowszym wydaniu miesięcznika „Builder" opublikowano wywiad z Jerzym i Januszem Studzińskimi - prezesem i wiceprezesem nowosądeckiego Dako. Firma od ponad 20 lat produkuje wysokiej jakości okna z PCW, drewna i aluminium, także bramy garażowe, drzwi i rolety. Jak mówi Jerzy Studziński: - W naszą wizję wpisane jest kompleksowe podejście do oferty, solidne i wiarygodne partnerstwo oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności.

Tym tematom jest właśnie poświęcona rozmowa. Nie zabrakło w niej informacji na temat zaplecza produkcyjnego i wyposażenia fabryki. Jednak warto też zwrócić uwagę na te wypowiedzi, które świadczą o inwestowaniu w kapitał ludzki. W Dako zatrudnieni są doświadczeni profesjonaliści i mają oni niewątpliwy udział w sukcesie rynkowym firmy. Jak zaznacza prezes: - Wiemy, że bez właściwych ludzi nie bylibyśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy teraz, dlatego inwestujemy w kapitał ludzki, który jest wartością samą w sobie. Dynamiczne zmiany zachodzące na rynkach, konkurencja, ryzyko związane z biznesem i strategiczne planowanie sprawiają, iż wykwalifikowani pracownicy, ich kompetencje i kreatywność, są walorem dla przedsiębiorcy i źródłem przewag.

Oczywiście oprócz sprawdzonych i kompetentnych pracowników, niezwykle ważne w każdym przedsiębiorstwie jest zaplecze technologiczne. Fabryka nie tylko wyposażona jest w maszyny, ale też ma własne laboratorium badawcze. I inwestuje. Janusz Studziński podkreśla: - Inwestycje traktujemy jako ważny krok w naszym rozwoju, który pozwoli na zwiększenie mocy produkcyjnych, a także wpłynie na poprawę efektywności zarządzania produkcją oraz usprawni obsługę transportową i magazynową.

Wywiad można przeczytać w kwietniowym wydaniu miesięcznika „Builder".

Opcja komentowania dostępna jest tylko dla zalogowanych Czytelników. Panel logowania znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

POLECAMY

Kalendarium

SONDA

W jakich krajach, poza Niemcami, są najlepsze perspektywy wzrostu eksportu polskiej stolarki otworowej?

Austria - 12.4%
Arabia Saudyjska - 8.1%
Bułgaria - 1.6%
Czechy - 6.7%
Francja - 10.6%
Grecja - 0.9%
Hiszpania - 1.5%
Maroko - 2.6%
Rosja - 32.1%
Stany Zjednoczone Ameryki - 2.6%
Szwecja - 4.6%
Turcja - 3.4%
Wielka Brytania - 4.6%
Włochy - 8.3%

 

Newsy

23.02.2018 Biznes zyskuje konstytucję

Ulga na start, działalność nierejestrowana, powstanie rzecznika małych i średnich przedsiębiorców, prawo powoływania prokurenta to... więcej »

22.02.2018 10 prognoz dla CIO na 2018 r.

Wraz z rozwojem nowych technologii i cyfryzacją zwiększaja się naciski na dbałość o efektywne wykorzystywanie dobrodziejstw, jakie niesie za... więcej »

22.02.2018 Media społecznościowe muszą chronić prawa konsumentów

Media społecznościowe muszą dołożyć większy starań w zakresie ochrony konsumentów - przypomina Komisja Europejska. Wprawdzie pierwsze... więcej »

źródło: eGospodarka.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE