Nowości produktowe

Lakierowanie drewnianych drzwi

Drukuj
Liczba komentarzy: 0
29-05-13

ADLER wprowadza produkt do gruntowania na bazie rozpuszczalnika – ADLER Protor Primo – zawierający całą paletę kolorów. Rozprowadza się go w prosty sposób pędzlem lub szmatką, nie pozostawiając plam i zawirowań. Jest przeznaczony zarówno do drzwi z dębiny, jak i z innych gatunków drewna liściastego, na które ADLER Protor Primo można nanosić bezpośrednio.

Drewno iglaste należy najpierw zaimpregnować produktem ADLER Aquawood TIM farblos, chroniąc je przed sinizną oraz grzybami.

Opcja komentowania dostępna jest tylko dla zalogowanych Czytelników. Panel logowania znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Kalendarium

SONDA

Czy punkty sprzedaży stolarki potrzebują szkoleń handlowych?

News

20.08.2014 UOKiK: Polska Grupa Zbrojeniowa może przejąć kolejne spółki

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodziła się na kolejne przejęcie. Jej zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie, aby Polska Grupa Zbrojeniowa przejęła kolejnych 8 spółek z sektora obronnego. Analiza skutków koncentracji wykazała, że nie doprowadzą one do ograniczenia konkurencji. więcej »

20.08.2014 Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce

Użytkownicy urządzeń mobilnych oczekują, aby wyniki wyszukiwania dostosowane były do lokalizacji, w której aktualnie się znajdują. Także w naszym kraju z wyszukiwania lokalnego korzysta już niemal 90 procent posiadaczy smartfonów. Niestety okazuje się, że możliwości sklepów internetowych nie są dostosowane do potrzeb użytkowników. Po dziś dzień rozwiązania mobilne wprowadziło 25 proc. sklepów i zaledwie 5,3 proc. przedsiębiorstw. Co muszą zrobić rodzime firmy, by móc monetyzować ruch mobilny? więcej »

20.08.2014 Polsko-tajwańska wymiana handlowa: jakie perspektywy?

Tajwan to jeden z najbardziej dynamicznych eksporterów w regionie. Nic zatem dziwnego, że firmy tajwańskie jawią się jako jedne z najbardziej konkurencyjnych w światowej wymianie handlowej. Mimo to aż jedna trzecia z nich doświadcza utraty możliwości biznesowych, nie decydując się na sprzedaż lub też ponosząc straty z tego tytułu. Co za tym stoi? Okazuje się, że istotną barierą jest tu niemożność przeprowadzenia rzetelnej oceny partnerów handlowych - informuje Euler Hermes. więcej »

źródło: eGospodarka.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone

LOGOWANIE